x-logo
инвестиция в старо или ново строителство с XNVD

Плюсове и минуси на инвестирането в ново строителство

имоти
инвестиране в имоти
недвижими имоти
покупка на имот

 Публикувана на

Плюсове и минуси на инвестирането в ново строителство

имоти
инвестиране в имоти
недвижими имоти
покупка на имот

 Публикувана на

инвестиция в старо или ново строителство с XNVD

Ново срещу старо: плюсове и минуси на инвестирането в ново строителство

Инвестицията в имот е сериозна, запомняща се и важна стъпка в живота на всеки от нас. Без значение дали става дума за жилище или бизнес имот, подробностите и малките подводни камъни около реализацията са много, а предприемането на такъв ход често се свежда до въпроса имотът ново строителство ли да бъде или не?

Какво се разбира под „ново строителство“ ?

В жаргона на пазара на недвижими имоти, под ново строителство се разбира незавършеното проекти – имоти без Акт 15. Въпреки че не са завършени, те могат да бъдат закупени. Именно това представлява инвестицията в ново строителство. Разбира се, такъв тип реализации имат както своите плюсове, така и своите минуси:

Предимства на ново строителство:
Предварителното договаряне на цената е защита срещу повишаването ѝ на база поскъпване на необходимите материали за завършване на цялостния строеж, т.е. цената на вашия имот няма да се влияе от покачването на цените в най-различни сфери;
Имате възможност за договаряне на разсрочено плащане, което осезаемо ще олекоти семейния или фирмения бюджет;
Довършителните дейности по имота са съобразени с желанията на купувача – можете да избирате до какво ниво да бъде готов вашия имот. Някои клиенти предпочитат да влязат в напълно готово жилище или офис, докато други предприемат коренно различни действия и поемат в свои ръце довършителните дейности;
Иновации в строежите – при инвестицията в новопостроен имот си спестявате главоболия, свързани с подмяна на стари и неработещи инсталации – ВиК, електричество и т.н. Изборът на ново строителство гарантира качествено изпълнение както по невидимите части, така и стилна и съвременна външна фасада, което повишава стойността на имота за в бъдеще;
Осъвременените методи на строителство са гаранция за по-висока енергийна ефективност, което от своя страна би ви спестило разходи за отопление в дългосрочен план.
Недостатъци на новото строителство, с които няма да се сблъскате, ако инвестирате във вече завършен имот:
Разбира се, на първо място е рискът, който всеки купувач поема, инвестирайки в имот, който на практика все още не съществува.
Срокът за изпълнение на проекта – период, който винаги може да се удължава по ред причини;
Несигурността дали всички поети от продавача на имота ангажименти ще бъдат изпълнени и с какво качество. От тази гледна точка е важно да инвестирате в имот, който се строи от доверена компания, с изградено име и множество гаранции за качество, а нашите реализатори са тези, които могат да ви насочат в правилната посока!
Липса на юридически права върху имота – купувачът на имот на зелено може да сключи с фирмата продавач само предварителен договор, който няма същата тежест като валиден договор за продажба, тъй като не е законно да се сключи окончателен договор преди достигането на поне груб строеж.
Квадратурата – един въпрос, който често се оказва неясен за купувачите. За разлика от вече съществуващите имоти, построени преди 1991 година, при новото строителство площта се изчислява по малко по-различен начин. В квадратурата на всеки имот се включват и общите части, заедно с таванските и подземните помещения. Докато в площта на старите имоти влиза само ¼ от терасите, то при новото строителство в квадратурата се включва цялата площ на всички тераси, които имотът притежава.

ДРУГИ НОВИНИ

Как да изградите личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Как да изградите личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Бранд идентичност – едно от основните пера, когато целим постигането на успех в кариерното развитие. Да бъдете разпознаваеми на пазара е онова, което ни превръща в истински успели реализатори, а стъпките към изграждането на личен бранд не са никак сложни.

Изграждане на личен бранд: стъпка по стъпка

Пазарът на недвижими имоти е изключително динамичен и това изисква комплексен подход, когато става дума за налагане на персонален бранд и работа върху неговата разпознаваемост.

Клиентите, които искаме да привлечем далеч не са една ясно дефинирана целева група, към която целенасочено да вложим енергията си. Те са хора от всякакви възрасти, които използват различни средства за комуникация и работят в широк спектър от професионални сфери.

Ето защо, използването на различни начини и комуникационни канали за позициониране на бранда ни и достигане до конкретната аудиторията, са едни от най-добрите решения, които можем да вземем.

Маркетинг в сферата на недвижимите имоти

Маркетингът на недвижими имоти е стратегически подход за привличане на потенциални клиенти, които искат да наемат или купят имот, независимо дали е търговски или жилищен. Става въпрос за представяне на имоти в най-добра светлина и създаване на връзки с тези, които търсят своя следващ дом или инвестиция.

И тук, 4-те P на маркетинга са абсолютно приложими при недвижимите имоти като фундаментални концепции, които могат да ръководят стратегията ни. Те включват:

  • Продукт (Product): При недвижимите имоти продуктът е имота, който се продава или отдава под наем. Разбирането за продукта включва познаване на всеки детайл за имота, от неговите характеристики и предимства до потенциалните му недостатъци. Балансирането на плюсовете и минусите на всеки имот е важна част от това. Трябва да се популяризира това, което прави имота привлекателен за правилния клиент, като същевременно сме открити относно работата, от която ще се нуждае.
  • Цена (Price): Определянето на правилната цена за имота е от решаващо значение. Тя трябва да отразява стойността на дома, да е конкурентна на пазара и да отговаря на финансовите планове на клиента.
  • Място (Place): Това се отнася до мястото, където се продават имотите. Може да бъде собствен уебсайт за недвижими имоти, имотна платформа, медии или дори събития в мрежа. „Мястото“ трябва да съответства на мястото, където е най-вероятно да бъдат намерени потенциалните ни клиенти.
  • Промоция (Promotion): Това включва всички тактики, които да популяризират имота. Промоцията може да включва дигитални маркетингови стратегии като имейл кампании, реклами в платформи и социални медии, както и по-традиционни методи като табели и печатни реклами.

Онлайн присъствие при изграждането на личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Уебсайт: Нашата онлайн визитка

Създаването и поддържането на собствен уебсайт е ключово и включва:

  • ясна и точна информация
  • много на брой и висококачествени изображения на имотите, които се продават или отдават под наем
  • обратна връзка от клиенти
  • постигнати резултати

Присъствие в социалните мрежи

През социалните мрежи може да достигнем до възможно най-много потенциални клиенти и партньори. Важно е да се публикува полезна, съдържателна и лесна за четене и възприемане информация, която да грабва вниманието на читателите.

Не трябва да пропускаме също споделяне на успехите ни, както и да публикуваме имотите, които предлагаме с достатъчно ключова информация за тях.

Важно е присъствието в социалните мрежи да бъде постоянно и добре планирано, за да спечелим доверието и вниманието на аудиторията и да превърнем читателите си в свои бъдещи клиенти.

Събития на живо: Още една възможност да си спечелим клиенти

Организирането на събития, на които да поканим своята аудитория и да представим повече информация както за самите нас, така и за имотите, които предлагаме, успехите които сме реализирали и конкурентните ни предимства.

Живият контакт по време на събития е още една възможност да се докоснем до хората, да имаме реална комуникация с тях и да получим обратна връзка, а това е безценен опит и една от техниките за успех.

Кариерни тайни на успешните реализатори: Как да се изкачите на върха с XNVD

Кариерни тайни на успешните реализатори: Как да се изкачите на върха с XNVD

Кариерното развитие е една от приоритетните цели на всеки от нас, особено на младите кадри, които тепърва навлизат на пазара на труда и се стремят да се докажат и развият на работното си място, за да имат успешна реализация и добър начин на живот.

Личностните качества, заедно с професионалните умения и компетенции, са основните фактори, които повлияват изкачването на върха в дадена професионална сфера. Но освен тях, от ключово значение са и компанията, в която работите, както и екипът, който ще ви подкрепя и развива.

Кариерни тайни за истински реализатори

Как постигаме успехите си? Реализираме ги професионално, използвайки комбинации от множество различни знания, умения и методики, които сме усвоили през годините и сме сигурни, че работят безотказно.

Познаваме добре материята в сферата на недвижимите имоти

Всеки реализатор, който иска да се превърне в истински професионалист в областта на недвижимите имоти, трябва да е много добре запознат с всички подводни камъни по пътя на сключването на сделката. Колкото повече знаете за естеството на работата, с която се занимавате, толкова по-малко вероятно е да изпаднете в затруднена ситуация. Вашите познания се надграждат с опита, но освен него са важни желанието за научаване на нови неща, любопитството и силния интерес към самоусъвършенстване. Именно цялата информация, с която разполагате, ви прави силни пред вашите клиенти, а това е и основата, на базата на която ще изградите доверие и трайни взаимоотношения с тях.

Следим пазара и тенденциите

Пазарът на недвижими имоти е един от най-динамичните и бързо развиващите се. Това го прави и много труден за проследяване, а всичко трудно е любимо на реализаторите. В тази сфера няма застой, скука и еднотипност. Всичко се променя бързо, стремглаво и понякога много кардинално, а това изисква знания за актуалните тенденции на пазара и визия занапред.

Непрекъснато се обучаваме

Знанията нямат предел, когато говорим за достигане до върха в сферата на недвижимите имоти. Винаги има какво ново да се научи, а професионалните обучения в тази област са едно от любимите занимания на реализаторите от XNVD.

Обменяме опит и идеи

Като реализатор, всеки един от нас се сблъсква с множество различни казуси всеки ден – различни видове казуси, всякакви персонажи, неочаквани и различни обстоятелства. И всичко това носи нови знания, опит и идеи за бъдещата работа. Ето защо, обмяната на информация между реализаторите от XNVD е ключов приоритет в нашата компания за реализации. Тази задължителна част от нашата съвместна работа ни дава възможност да почерпим от опита на колегите и менторите ни, да получим множество идеи и съвети, които активно да използваме занапред.

Стараем се да опознаем клиентите и партньорите си

И не на последно място – нашите клиенти са нашата сила. Винаги се стремим да изградим трайни взаимоотношения с тях, за да можем да им бъдем полезни и да удовлетворим нуждите им за перфектния имот. Те са хората, които ни вдъхновяват, дават ни сила да надминем собствените си възможности и да преодолеем всички препятствия, пред които се изправяме ежедневно, докато достигнем до крайната си цел за нов дом.

XNVD – компания за реализации, в която изкачването към върха в кариерното развитие се превръща в реалност

Като екип от реализатори с огромни амбиции, ние сме компания, която е насочена към изграждането на политика на работа, която предоставя възможност за кариерно развитие и постигане на рекордни професионални резултати в областта на недвижимите имоти.

Нашата мисия е чрез опит, знания, умения и непрекъснато надграждане, да покоряваме върхове и да постигаме професионални резултати, които за редица колеги от сферата остават недостижими.

СТАНИ РЕАЛИЗАТОР

Попълни твоите данни и изпрати CV, за да бъдеш част от Х отбора, а ние ще се свържем с теб за насрочване на интервю.