x-logo
стратегии за изграждане на лоялност

5 лесни стратегии за изграждане на лоялност на клиентите в областта на недвижимите имоти

 Публикувана на

5 лесни стратегии за изграждане на лоялност на клиентите в областта на недвижимите имоти

 Публикувана на

стратегии за изграждане на лоялност

Един от важните фактори за осъществяването на успешни реализации, в които и двете страни са доволни, е доверието. Както добре знаем, без значение за коя професионална сфера говорим, лоялността и доверието се градят бавно, трудно и имат своите специфични изисквания. Клиентите са критични и недоверчиви, което е абсолютно тяхно право, а специалистите от своя страна – винаги устремени да изградят дългосрочна връзка с тях. Това важни с пълна сила и за областта на недвижимите имоти.

В динамична и пренаситена с компании сфера като нашата, да спечелиш доверието на клиента и да изградиш лоялност, партньорство и приятелство, е наистина трудна задача, но за реализаторите от XNVD това е просто поредното вълнуващо предизвикателство. А ние обичаме предизвикателствата и за нас е удоволствие да се справяме с тях ежедневно!

Това, което ни носи истинско удовлетворение от работата е, че няма ден, в който да не се налага да покоряваме нови върхове отново и отново, а единствената ни цел е да покажем на нашите клиенти, че работим с тях като с партньори и заедно градим пътя към реализирането на техния проект. По този начин, изграждането на доверие и лоялност се превръщат в естествен процес, а не в самоцел. Как го правим?

  1. Винаги работим с реални факти и анализи

Това е едно от най-важните правила в областта на недвижимите имоти, тъй като тенденциите в сферата се променят много бързо и лавират в много сериозни граници – често са на двете крайности! Поради тази причина е важно да сме винаги запознати с последните трендове в сферата и да разполагаме с достоверни анализи, на които да се опрем, когато насочваме своите клиенти.

  1. Бързина и коректност по време на работа

Ние ценим както собственото си време, така и времето на своите клиенти и осъзнаваме, колко е важно да бъдем винаги на разположение, когато става въпрос за работа. Поради тази причина, бързината и коректността са приоритетни точки на всеки реализатор от XNVD. Бързаме много, когато е възможно и забавяме темпото, когато е необходимо, но винаги оставаме коректни към своите колеги и клиенти, като ценим достойнството и неприкосновеността на всеки от тях.

  1. Индивидуален подход

Въпреки че в нашата индустрия в крайна сметка се свежда до покупко-продажба на имоти или тяхното отдаване под наем, то всеки един случай е различен сам по себе си и изисква различен подход, защото всеки клиент е с индивидуална история, желания и характер. Ние от XNVD се вслушваме във всеки детайл, който ви вълнува и изграждаме подход на работа спрямо нуждите на клиентите си, а това винаги носи след себе си трайни приятелства и сериозни бизнес партньорства!

  1. Обективност, честност, прозрачност

Не винаги това, което се случва на пазара на недвижими имоти е в полза на клиентите ни и понякога реализирането на проекта изисква повече от предвиденото време и средства. Ние не си спестяваме тези подробности! Без значение дали фактите ще се харесат на нашите клиенти, или не – ние се стремим да запазим своята обективност и честност и да представяме фактите и информацията такива, каквито са. Именно по този начин успяваме да спечелим сърцата на хората, с които работим и да разчитаме на разбиране от тяхна страна, без което успешните проекти биха били невъзможни.

  1. XNVD – професионализъм, партньорство, приятелство

Високото ниво на професионализъм на всеки един от екипа на XNVD, в комбинация с дългогодишния опит и постоянното себеусъвършенстване са онова, което ни отличава от останалите. Ние познаваме пазара на недвижими имоти и неговите тънкости и това е основната причина, поради която не спираме да го анализираме – просто, защото той е безграничен! Такива са и идеите, желанията и нуждите на клиентите.  Нашата основна цел е да превърнем срещата с непознат в дълготрайно партньорство, базирано на приятелство и много успешни реализации в бъдеще. Те ще бъдат както рентабилни, така и удовлетворяващи за всички участници в процеса!

ДРУГИ НОВИНИ

Как да изградите личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Как да изградите личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Бранд идентичност – едно от основните пера, когато целим постигането на успех в кариерното развитие. Да бъдете разпознаваеми на пазара е онова, което ни превръща в истински успели реализатори, а стъпките към изграждането на личен бранд не са никак сложни.

Изграждане на личен бранд: стъпка по стъпка

Пазарът на недвижими имоти е изключително динамичен и това изисква комплексен подход, когато става дума за налагане на персонален бранд и работа върху неговата разпознаваемост.

Клиентите, които искаме да привлечем далеч не са една ясно дефинирана целева група, към която целенасочено да вложим енергията си. Те са хора от всякакви възрасти, които използват различни средства за комуникация и работят в широк спектър от професионални сфери.

Ето защо, използването на различни начини и комуникационни канали за позициониране на бранда ни и достигане до конкретната аудиторията, са едни от най-добрите решения, които можем да вземем.

Маркетинг в сферата на недвижимите имоти

Маркетингът на недвижими имоти е стратегически подход за привличане на потенциални клиенти, които искат да наемат или купят имот, независимо дали е търговски или жилищен. Става въпрос за представяне на имоти в най-добра светлина и създаване на връзки с тези, които търсят своя следващ дом или инвестиция.

И тук, 4-те P на маркетинга са абсолютно приложими при недвижимите имоти като фундаментални концепции, които могат да ръководят стратегията ни. Те включват:

  • Продукт (Product): При недвижимите имоти продуктът е имота, който се продава или отдава под наем. Разбирането за продукта включва познаване на всеки детайл за имота, от неговите характеристики и предимства до потенциалните му недостатъци. Балансирането на плюсовете и минусите на всеки имот е важна част от това. Трябва да се популяризира това, което прави имота привлекателен за правилния клиент, като същевременно сме открити относно работата, от която ще се нуждае.
  • Цена (Price): Определянето на правилната цена за имота е от решаващо значение. Тя трябва да отразява стойността на дома, да е конкурентна на пазара и да отговаря на финансовите планове на клиента.
  • Място (Place): Това се отнася до мястото, където се продават имотите. Може да бъде собствен уебсайт за недвижими имоти, имотна платформа, медии или дори събития в мрежа. „Мястото“ трябва да съответства на мястото, където е най-вероятно да бъдат намерени потенциалните ни клиенти.
  • Промоция (Promotion): Това включва всички тактики, които да популяризират имота. Промоцията може да включва дигитални маркетингови стратегии като имейл кампании, реклами в платформи и социални медии, както и по-традиционни методи като табели и печатни реклами.

Онлайн присъствие при изграждането на личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Уебсайт: Нашата онлайн визитка

Създаването и поддържането на собствен уебсайт е ключово и включва:

  • ясна и точна информация
  • много на брой и висококачествени изображения на имотите, които се продават или отдават под наем
  • обратна връзка от клиенти
  • постигнати резултати

Присъствие в социалните мрежи

През социалните мрежи може да достигнем до възможно най-много потенциални клиенти и партньори. Важно е да се публикува полезна, съдържателна и лесна за четене и възприемане информация, която да грабва вниманието на читателите.

Не трябва да пропускаме също споделяне на успехите ни, както и да публикуваме имотите, които предлагаме с достатъчно ключова информация за тях.

Важно е присъствието в социалните мрежи да бъде постоянно и добре планирано, за да спечелим доверието и вниманието на аудиторията и да превърнем читателите си в свои бъдещи клиенти.

Събития на живо: Още една възможност да си спечелим клиенти

Организирането на събития, на които да поканим своята аудитория и да представим повече информация както за самите нас, така и за имотите, които предлагаме, успехите които сме реализирали и конкурентните ни предимства.

Живият контакт по време на събития е още една възможност да се докоснем до хората, да имаме реална комуникация с тях и да получим обратна връзка, а това е безценен опит и една от техниките за успех.

Кариерни тайни на успешните реализатори: Как да се изкачите на върха с XNVD

Кариерни тайни на успешните реализатори: Как да се изкачите на върха с XNVD

Кариерното развитие е една от приоритетните цели на всеки от нас, особено на младите кадри, които тепърва навлизат на пазара на труда и се стремят да се докажат и развият на работното си място, за да имат успешна реализация и добър начин на живот.

Личностните качества, заедно с професионалните умения и компетенции, са основните фактори, които повлияват изкачването на върха в дадена професионална сфера. Но освен тях, от ключово значение са и компанията, в която работите, както и екипът, който ще ви подкрепя и развива.

Кариерни тайни за истински реализатори

Как постигаме успехите си? Реализираме ги професионално, използвайки комбинации от множество различни знания, умения и методики, които сме усвоили през годините и сме сигурни, че работят безотказно.

Познаваме добре материята в сферата на недвижимите имоти

Всеки реализатор, който иска да се превърне в истински професионалист в областта на недвижимите имоти, трябва да е много добре запознат с всички подводни камъни по пътя на сключването на сделката. Колкото повече знаете за естеството на работата, с която се занимавате, толкова по-малко вероятно е да изпаднете в затруднена ситуация. Вашите познания се надграждат с опита, но освен него са важни желанието за научаване на нови неща, любопитството и силния интерес към самоусъвършенстване. Именно цялата информация, с която разполагате, ви прави силни пред вашите клиенти, а това е и основата, на базата на която ще изградите доверие и трайни взаимоотношения с тях.

Следим пазара и тенденциите

Пазарът на недвижими имоти е един от най-динамичните и бързо развиващите се. Това го прави и много труден за проследяване, а всичко трудно е любимо на реализаторите. В тази сфера няма застой, скука и еднотипност. Всичко се променя бързо, стремглаво и понякога много кардинално, а това изисква знания за актуалните тенденции на пазара и визия занапред.

Непрекъснато се обучаваме

Знанията нямат предел, когато говорим за достигане до върха в сферата на недвижимите имоти. Винаги има какво ново да се научи, а професионалните обучения в тази област са едно от любимите занимания на реализаторите от XNVD.

Обменяме опит и идеи

Като реализатор, всеки един от нас се сблъсква с множество различни казуси всеки ден – различни видове казуси, всякакви персонажи, неочаквани и различни обстоятелства. И всичко това носи нови знания, опит и идеи за бъдещата работа. Ето защо, обмяната на информация между реализаторите от XNVD е ключов приоритет в нашата компания за реализации. Тази задължителна част от нашата съвместна работа ни дава възможност да почерпим от опита на колегите и менторите ни, да получим множество идеи и съвети, които активно да използваме занапред.

Стараем се да опознаем клиентите и партньорите си

И не на последно място – нашите клиенти са нашата сила. Винаги се стремим да изградим трайни взаимоотношения с тях, за да можем да им бъдем полезни и да удовлетворим нуждите им за перфектния имот. Те са хората, които ни вдъхновяват, дават ни сила да надминем собствените си възможности и да преодолеем всички препятствия, пред които се изправяме ежедневно, докато достигнем до крайната си цел за нов дом.

XNVD – компания за реализации, в която изкачването към върха в кариерното развитие се превръща в реалност

Като екип от реализатори с огромни амбиции, ние сме компания, която е насочена към изграждането на политика на работа, която предоставя възможност за кариерно развитие и постигане на рекордни професионални резултати в областта на недвижимите имоти.

Нашата мисия е чрез опит, знания, умения и непрекъснато надграждане, да покоряваме върхове и да постигаме професионални резултати, които за редица колеги от сферата остават недостижими.

СТАНИ РЕАЛИЗАТОР

Попълни твоите данни и изпрати CV, за да бъдеш част от Х отбора, а ние ще се свържем с теб за насрочване на интервю.