Управлението на времето е едно от ключовите умения, които всеки реализатор в сферата на недвижимите имоти трябва да притежава. Това е така, защото тази динамична област предлага невероятно много предизвикателства, които трябва да бъдат приоритизирани, за да могат да се превърнат в постигнати цели и разрешени задачи.
Защо е важно да умеете да управлявате времето си ефективно?
Способността за управление на времето е онова, което ви дава възможност да покажете и използвате всички други свои качества и умения, които притежавате. Без правилно разпределение по часове, вие трудно бихте могли да приоритизирате задачите си и съответно да ги изпълните.
Как да организирам работния си ден правилно?
Въпрос, чийто отговор ви изтласква право на върха. Работният ден не започва с влизането ви в офиса, а със събуждането. Нагласата за предстоящия ден е от ключова важност. Часът, в който избирате да се събудите – също.
Ранното ставане ви дава възможност за повече време, с което да разполагате за разрешаване на работните задачи и освен това – с повече време за самите вас. Силният старт на деня води и до отлични постижения.
Преценете кои задачи са по-важни, а от по-важните задачи – кои са с по-висока сложност. Започнете винаги с тях, защото останалите могат да бъдат отметнати и в последния момент, стига да се фокусирате върху тях достатъчно добре.
Поставяйте клиентите си на първо място – те са това, което ви превръща в успешен реализатор
Не забравяйте, че каквито и задачи да имате, клиентите ви и вашата връзка с тях са онова, което гради вашето име в света на недвижимите имоти. вашите клиенти са основният двигател на всеки реализиран проект. Всяка среща с тях трябва да бъде отметната преди всички останали задачи, без значение колко ще се промени планът ви за деня и по какъв начин ще се размести целият работен процес.
Не се колебайте да отделите нужното време на всеки клиент, дори и то да не е предвидено в предварителния ви график. С риск да оставите на заден план голяма част от задачите си, осигурете спокойствие и сигурност на клиентите си по време на срещите на живо, тъй като това ще ви превърне не само в добър професионалист, но и в доверен партньор през целия съвместен работен процес.
Да управлявате правилно времето си не винаги означава да изпълните в срок всяка задача. Понякога спечеленото доверие на клиента е най-голямото постижение и оправдава всички ангажименти, отметнати със закъснение.
Броят на проектите винаги нараства, а времето винаги намалява: предизвикателство номер 1 в живота на реализатора
Добрият реализатор знае, че дори и най-правилно разпределеното време не е достатъчно. Това е така, защото проектите при реализаторите в сферата на недвижими имоти нарастват непредвидено, а мащабите им почти винаги са неизвестни.
Как да организираме времето си? Като се научим да бъдем максимално адаптивни и балансирани.
В хода на работа, всеки един от нашите реализатори е разбрал, че повечето задачи всъщност могат да бъдат разрешени за много по-малко време от първоначално предвиденото, благодарение на регулярните обучения, организацията на администрацията и подкрепата на екипа като цяло. Бъдете достатъчно целенасочени и много устремени към постигане на крайната цел, тъй като точно тези качества ще ви помогнат да преразпределяте времето си многократно. да печелите повече и да поемате все повече и по-големи проекти, без това да повлиява на качеството ви на работа.
И все пак – при всяко планиране на задачите си отделяйте повече време от необходимото, защото това е сигурен начин да разпределите правилно ангажиментите си и по важност, по трудност. А свободното време, което ще ви остане, със сигурност ще бъде уплътнено много по-бързо отколкото очаквате… дори ще се окаже недостатъчно!