x-logo
eco friendly real estate in the village

Какво търси новото поколение

имоти
инвестиране в имоти
недвижими имоти
покупка на имот
първи имот

 Публикувана на

Какво търси новото поколение

имоти
инвестиране в имоти
недвижими имоти
покупка на имот
първи имот

 Публикувана на

eco friendly real estate in the village

Поколение Z – „различните“, „дигиталните туземци“

Поколение Z включва всички представители на населението, родени в периода между 1993 г. и 2001 г. Известни са още като „зумъри“, предхождащи поколението Алфа. Характеристиките на това поколение са интересни и много различни от на останалите поколения, тъй като неговите представители живеят в една изцяло променена, нова и на практика все още непозната среда.

Съвременници на осезаеми, кардинални промени в климата, особено критични към наболелите екологични проблеми и презастрояването, представителите на поколение Z имат нагласи и предпочитания, различни от тези на предшествениците си и започват да оформят поведение, характерно за тях. Естествено, това касае и пазара на недвижими имоти.

Какво търсят представителите на новото поколение?

За разликата от масовата, наложена до скоро тенденция за преместване в големите градове, напускане на провинцията и категорични предпочитания за живеене в центъра на големия град, то новото поколение Z видимо започва да оформя съвсем различен тренд. Това се дължи на измененията в заобикалящата ни среда, които оказват огромно влияние върху комфорта и качеството на живот. Все повече се търсят имоти в близост до големия град, но извън него – в спокойна, тиха и екологично чиста среда. Покрайнините на големите градове са предпочитани заради множеството предимства, които предлагат – чист въздух, по-малко трафик, но и близост до удобствата, които можем да имаме само в мегаполисите.

Наблюдава се и желание от страна на младите хора да живеят в селата, категорично отдалечени от големите градове. Голяма част от компаниите вече предлагат възможност за дистанционна работа благодарение на дигитализацията на почти всички професионални сфери и това дава възможност на младите да работят от всяка точка на света. И имайки правото да избират, те залагат на тихи и отдалечени от градската шумотевица места, насочвайки се към реновирането на стари къщи.

Това е и другото явно предпочитание, което се проявява не само при оглед на тенденциите в пазара на недвижими имоти – желанието за повече зелени площи и по-малко застроени места. Водейки разнообразни политики, програми и дори протести с цел защита на природата, представителите на поколение Z все по-често предпочитат да се заселват на места, които им дават повече пространство, повече зеленина и чист въздух, което предполага по-голямо търсене на къщи или апартаменти в по-малки градове.

В резултат, това желание поражда и интересната комбинация от живот в големия град, но в иновативни, екосъобразни имоти. Иновациите в строителството често са обвързани с опазване на околната среда и в този контекст се реализират много интересни проекти, които стават все по-търсени и предпочитани, когато говорим за покупко-продажба или отдаване под наем в големия град. Къщи със зелени покриви, професионално озеленяване на всяко свободно пространство около имота, използване на слънчеви панели и много други „зелени“ опции са все по-желани и навлизат като масови сред обществото.

Пазарът на недвижими имоти е изцяло зависим от предпочитанията и нагласите на младите хора, тъй като те са най-голямата група от купувачи и продавачи, които обуславят нишата. Поради тази причина, техните желания и тенденциите, които оформят са основен обект на изследвания и анализи от страна на специалистите в сферата на недвижимите имоти. Различни, критични, изцяло дигитализирани, представителите на поколение Z знаят какво искат и как да го получат!

ДРУГИ НОВИНИ

Как да изградите личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Как да изградите личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Бранд идентичност – едно от основните пера, когато целим постигането на успех в кариерното развитие. Да бъдете разпознаваеми на пазара е онова, което ни превръща в истински успели реализатори, а стъпките към изграждането на личен бранд не са никак сложни.

Изграждане на личен бранд: стъпка по стъпка

Пазарът на недвижими имоти е изключително динамичен и това изисква комплексен подход, когато става дума за налагане на персонален бранд и работа върху неговата разпознаваемост.

Клиентите, които искаме да привлечем далеч не са една ясно дефинирана целева група, към която целенасочено да вложим енергията си. Те са хора от всякакви възрасти, които използват различни средства за комуникация и работят в широк спектър от професионални сфери.

Ето защо, използването на различни начини и комуникационни канали за позициониране на бранда ни и достигане до конкретната аудиторията, са едни от най-добрите решения, които можем да вземем.

Маркетинг в сферата на недвижимите имоти

Маркетингът на недвижими имоти е стратегически подход за привличане на потенциални клиенти, които искат да наемат или купят имот, независимо дали е търговски или жилищен. Става въпрос за представяне на имоти в най-добра светлина и създаване на връзки с тези, които търсят своя следващ дом или инвестиция.

И тук, 4-те P на маркетинга са абсолютно приложими при недвижимите имоти като фундаментални концепции, които могат да ръководят стратегията ни. Те включват:

  • Продукт (Product): При недвижимите имоти продуктът е имота, който се продава или отдава под наем. Разбирането за продукта включва познаване на всеки детайл за имота, от неговите характеристики и предимства до потенциалните му недостатъци. Балансирането на плюсовете и минусите на всеки имот е важна част от това. Трябва да се популяризира това, което прави имота привлекателен за правилния клиент, като същевременно сме открити относно работата, от която ще се нуждае.
  • Цена (Price): Определянето на правилната цена за имота е от решаващо значение. Тя трябва да отразява стойността на дома, да е конкурентна на пазара и да отговаря на финансовите планове на клиента.
  • Място (Place): Това се отнася до мястото, където се продават имотите. Може да бъде собствен уебсайт за недвижими имоти, имотна платформа, медии или дори събития в мрежа. „Мястото“ трябва да съответства на мястото, където е най-вероятно да бъдат намерени потенциалните ни клиенти.
  • Промоция (Promotion): Това включва всички тактики, които да популяризират имота. Промоцията може да включва дигитални маркетингови стратегии като имейл кампании, реклами в платформи и социални медии, както и по-традиционни методи като табели и печатни реклами.

Онлайн присъствие при изграждането на личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Уебсайт: Нашата онлайн визитка

Създаването и поддържането на собствен уебсайт е ключово и включва:

  • ясна и точна информация
  • много на брой и висококачествени изображения на имотите, които се продават или отдават под наем
  • обратна връзка от клиенти
  • постигнати резултати

Присъствие в социалните мрежи

През социалните мрежи може да достигнем до възможно най-много потенциални клиенти и партньори. Важно е да се публикува полезна, съдържателна и лесна за четене и възприемане информация, която да грабва вниманието на читателите.

Не трябва да пропускаме също споделяне на успехите ни, както и да публикуваме имотите, които предлагаме с достатъчно ключова информация за тях.

Важно е присъствието в социалните мрежи да бъде постоянно и добре планирано, за да спечелим доверието и вниманието на аудиторията и да превърнем читателите си в свои бъдещи клиенти.

Събития на живо: Още една възможност да си спечелим клиенти

Организирането на събития, на които да поканим своята аудитория и да представим повече информация както за самите нас, така и за имотите, които предлагаме, успехите които сме реализирали и конкурентните ни предимства.

Живият контакт по време на събития е още една възможност да се докоснем до хората, да имаме реална комуникация с тях и да получим обратна връзка, а това е безценен опит и една от техниките за успех.

Кариерни тайни на успешните реализатори: Как да се изкачите на върха с XNVD

Кариерни тайни на успешните реализатори: Как да се изкачите на върха с XNVD

Кариерното развитие е една от приоритетните цели на всеки от нас, особено на младите кадри, които тепърва навлизат на пазара на труда и се стремят да се докажат и развият на работното си място, за да имат успешна реализация и добър начин на живот.

Личностните качества, заедно с професионалните умения и компетенции, са основните фактори, които повлияват изкачването на върха в дадена професионална сфера. Но освен тях, от ключово значение са и компанията, в която работите, както и екипът, който ще ви подкрепя и развива.

Кариерни тайни за истински реализатори

Как постигаме успехите си? Реализираме ги професионално, използвайки комбинации от множество различни знания, умения и методики, които сме усвоили през годините и сме сигурни, че работят безотказно.

Познаваме добре материята в сферата на недвижимите имоти

Всеки реализатор, който иска да се превърне в истински професионалист в областта на недвижимите имоти, трябва да е много добре запознат с всички подводни камъни по пътя на сключването на сделката. Колкото повече знаете за естеството на работата, с която се занимавате, толкова по-малко вероятно е да изпаднете в затруднена ситуация. Вашите познания се надграждат с опита, но освен него са важни желанието за научаване на нови неща, любопитството и силния интерес към самоусъвършенстване. Именно цялата информация, с която разполагате, ви прави силни пред вашите клиенти, а това е и основата, на базата на която ще изградите доверие и трайни взаимоотношения с тях.

Следим пазара и тенденциите

Пазарът на недвижими имоти е един от най-динамичните и бързо развиващите се. Това го прави и много труден за проследяване, а всичко трудно е любимо на реализаторите. В тази сфера няма застой, скука и еднотипност. Всичко се променя бързо, стремглаво и понякога много кардинално, а това изисква знания за актуалните тенденции на пазара и визия занапред.

Непрекъснато се обучаваме

Знанията нямат предел, когато говорим за достигане до върха в сферата на недвижимите имоти. Винаги има какво ново да се научи, а професионалните обучения в тази област са едно от любимите занимания на реализаторите от XNVD.

Обменяме опит и идеи

Като реализатор, всеки един от нас се сблъсква с множество различни казуси всеки ден – различни видове казуси, всякакви персонажи, неочаквани и различни обстоятелства. И всичко това носи нови знания, опит и идеи за бъдещата работа. Ето защо, обмяната на информация между реализаторите от XNVD е ключов приоритет в нашата компания за реализации. Тази задължителна част от нашата съвместна работа ни дава възможност да почерпим от опита на колегите и менторите ни, да получим множество идеи и съвети, които активно да използваме занапред.

Стараем се да опознаем клиентите и партньорите си

И не на последно място – нашите клиенти са нашата сила. Винаги се стремим да изградим трайни взаимоотношения с тях, за да можем да им бъдем полезни и да удовлетворим нуждите им за перфектния имот. Те са хората, които ни вдъхновяват, дават ни сила да надминем собствените си възможности и да преодолеем всички препятствия, пред които се изправяме ежедневно, докато достигнем до крайната си цел за нов дом.

XNVD – компания за реализации, в която изкачването към върха в кариерното развитие се превръща в реалност

Като екип от реализатори с огромни амбиции, ние сме компания, която е насочена към изграждането на политика на работа, която предоставя възможност за кариерно развитие и постигане на рекордни професионални резултати в областта на недвижимите имоти.

Нашата мисия е чрез опит, знания, умения и непрекъснато надграждане, да покоряваме върхове и да постигаме професионални резултати, които за редица колеги от сферата остават недостижими.

СТАНИ РЕАЛИЗАТОР

Попълни твоите данни и изпрати CV, за да бъдеш част от Х отбора, а ние ще се свържем с теб за насрочване на интервю.