x-logo
Възходът на умните домове в България: Поглед в бъдещето

Възходът на умните домове в България: Поглед в бъдещето

 Публикувана на

Възходът на умните домове в България: Поглед в бъдещето

 Публикувана на

Възходът на умните домове в България: Поглед в бъдещето

Развитието на технологиите оказва влияние на всяка една сфера от живота ни и се намесва дори и в области, в които не сме очаквали, че може да има каквато и да е форма на дигитализация. И въпреки че някои иновации на пръв поглед ни изглеждат излишни, безмислени и дори налудничави, то впоследствие се оказва, че удобството, което създават е неповторимо! В това число влизат и умните домове, познати повече с израза “smart home”, които все повече печелят вниманието на съвременния човек.

Умните домове са едни от водещите предпочитания в нашето съвремие и търпят абсолютен възход на пазара за недвижими имоти. Те са предпочитани както когато говорим за покупка, така и когато става въпрос за наемане на жилище.

По своята същност, умните домове представляват жилища, обзаведени и оборудвани със смарт уреди и устройства, които улесняват многократно ежедневието на човека. И тъй като тази технологична сфера расте с огромни темпове, към днешна дата можем да станем свидетели на богат асортимент от смарт джаджи и уреди за дома, за които дори не сме предполагали, че могат да съществуват.

В един умен дом, често всички смарт устройства и уреди имат връзка помежду си и са управляеми посредством смартфон, което дава възможност на хората, които обитават това жилище, за отдалечен достъп до дома. Какво имаме предвид? Ето няколко основни примера за уреди и джаджи, които присъстват в умните къщи:

  • Климатик или пък прахосмукачка с функция Wi-Fi, които можете да включите или изключите докато сте на работа, на почивка или просто си лежите на дивана;
  • Готварска печка, хладилник, съдомиялна, пералня или сушилня, които можете да управлявате през смартфона си;
  • Осветителни тела от ново поколение, които се включват и изключват сами, имат таймер и настройки за енергийна ефективност;
  • Безжично видеонаблюдение, което управлявате през смартфона си и разполагате с видеозаписи и известия при движение, отваряне на врати и прозорци;
  • Смарт телевизори, които можете да управлявате с гласови команди от всяка една точка на дома си;
  • Сензорни ключове за осветление, смарт контакти, разклонители и др.

Защо умните „smart” домове са все по-предпочитани и какви са техните предимства?

За много хора това е просто поредната „глезотия“ или пък излишен разход, докато не се сблъскат с удобствата на смарт домовете от първо лице. Тези жилища дават възможност за по-бързо, по-лесно и в пъти по-достъпно обслужване на дома и създаване на личен комфорт. В едно забързано ежедневие като това, което води всеки съвременен човек, функциите на смарт домовете определено са форма на облекчение, тъй като спестяват време, усилия, нерви и ресурс. Освен това, чрез смарт системите за сигурност, пожаробезопасност и всякакви други системи за навременно известяване, вие можете да предпазите дома си от пожар, наводнение или пък да изключите уред, който сте забравили включен дори и докато пътувате към работното си място. Смарт домовете са не само удобни, но и полезни, а инвестицията в такива устройства и такъв имот са стъпка напред в бъдещето.

Проучванията на пазара на недвижими имоти и изследването на тенденциите в покупките на жилища, проведени от реализаторите на XNVD показват, че процентите на закупени умни домове нарастват многократно в последните години, което сочи, че те се превръщат в тенденцията на XXI век!

ДРУГИ НОВИНИ

Как да изградите личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Как да изградите личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Бранд идентичност – едно от основните пера, когато целим постигането на успех в кариерното развитие. Да бъдете разпознаваеми на пазара е онова, което ни превръща в истински успели реализатори, а стъпките към изграждането на личен бранд не са никак сложни.

Изграждане на личен бранд: стъпка по стъпка

Пазарът на недвижими имоти е изключително динамичен и това изисква комплексен подход, когато става дума за налагане на персонален бранд и работа върху неговата разпознаваемост.

Клиентите, които искаме да привлечем далеч не са една ясно дефинирана целева група, към която целенасочено да вложим енергията си. Те са хора от всякакви възрасти, които използват различни средства за комуникация и работят в широк спектър от професионални сфери.

Ето защо, използването на различни начини и комуникационни канали за позициониране на бранда ни и достигане до конкретната аудиторията, са едни от най-добрите решения, които можем да вземем.

Маркетинг в сферата на недвижимите имоти

Маркетингът на недвижими имоти е стратегически подход за привличане на потенциални клиенти, които искат да наемат или купят имот, независимо дали е търговски или жилищен. Става въпрос за представяне на имоти в най-добра светлина и създаване на връзки с тези, които търсят своя следващ дом или инвестиция.

И тук, 4-те P на маркетинга са абсолютно приложими при недвижимите имоти като фундаментални концепции, които могат да ръководят стратегията ни. Те включват:

  • Продукт (Product): При недвижимите имоти продуктът е имота, който се продава или отдава под наем. Разбирането за продукта включва познаване на всеки детайл за имота, от неговите характеристики и предимства до потенциалните му недостатъци. Балансирането на плюсовете и минусите на всеки имот е важна част от това. Трябва да се популяризира това, което прави имота привлекателен за правилния клиент, като същевременно сме открити относно работата, от която ще се нуждае.
  • Цена (Price): Определянето на правилната цена за имота е от решаващо значение. Тя трябва да отразява стойността на дома, да е конкурентна на пазара и да отговаря на финансовите планове на клиента.
  • Място (Place): Това се отнася до мястото, където се продават имотите. Може да бъде собствен уебсайт за недвижими имоти, имотна платформа, медии или дори събития в мрежа. „Мястото“ трябва да съответства на мястото, където е най-вероятно да бъдат намерени потенциалните ни клиенти.
  • Промоция (Promotion): Това включва всички тактики, които да популяризират имота. Промоцията може да включва дигитални маркетингови стратегии като имейл кампании, реклами в платформи и социални медии, както и по-традиционни методи като табели и печатни реклами.

Онлайн присъствие при изграждането на личен бранд в сферата на недвижимите имоти

Уебсайт: Нашата онлайн визитка

Създаването и поддържането на собствен уебсайт е ключово и включва:

  • ясна и точна информация
  • много на брой и висококачествени изображения на имотите, които се продават или отдават под наем
  • обратна връзка от клиенти
  • постигнати резултати

Присъствие в социалните мрежи

През социалните мрежи може да достигнем до възможно най-много потенциални клиенти и партньори. Важно е да се публикува полезна, съдържателна и лесна за четене и възприемане информация, която да грабва вниманието на читателите.

Не трябва да пропускаме също споделяне на успехите ни, както и да публикуваме имотите, които предлагаме с достатъчно ключова информация за тях.

Важно е присъствието в социалните мрежи да бъде постоянно и добре планирано, за да спечелим доверието и вниманието на аудиторията и да превърнем читателите си в свои бъдещи клиенти.

Събития на живо: Още една възможност да си спечелим клиенти

Организирането на събития, на които да поканим своята аудитория и да представим повече информация както за самите нас, така и за имотите, които предлагаме, успехите които сме реализирали и конкурентните ни предимства.

Живият контакт по време на събития е още една възможност да се докоснем до хората, да имаме реална комуникация с тях и да получим обратна връзка, а това е безценен опит и една от техниките за успех.

Кариерни тайни на успешните реализатори: Как да се изкачите на върха с XNVD

Кариерни тайни на успешните реализатори: Как да се изкачите на върха с XNVD

Кариерното развитие е една от приоритетните цели на всеки от нас, особено на младите кадри, които тепърва навлизат на пазара на труда и се стремят да се докажат и развият на работното си място, за да имат успешна реализация и добър начин на живот.

Личностните качества, заедно с професионалните умения и компетенции, са основните фактори, които повлияват изкачването на върха в дадена професионална сфера. Но освен тях, от ключово значение са и компанията, в която работите, както и екипът, който ще ви подкрепя и развива.

Кариерни тайни за истински реализатори

Как постигаме успехите си? Реализираме ги професионално, използвайки комбинации от множество различни знания, умения и методики, които сме усвоили през годините и сме сигурни, че работят безотказно.

Познаваме добре материята в сферата на недвижимите имоти

Всеки реализатор, който иска да се превърне в истински професионалист в областта на недвижимите имоти, трябва да е много добре запознат с всички подводни камъни по пътя на сключването на сделката. Колкото повече знаете за естеството на работата, с която се занимавате, толкова по-малко вероятно е да изпаднете в затруднена ситуация. Вашите познания се надграждат с опита, но освен него са важни желанието за научаване на нови неща, любопитството и силния интерес към самоусъвършенстване. Именно цялата информация, с която разполагате, ви прави силни пред вашите клиенти, а това е и основата, на базата на която ще изградите доверие и трайни взаимоотношения с тях.

Следим пазара и тенденциите

Пазарът на недвижими имоти е един от най-динамичните и бързо развиващите се. Това го прави и много труден за проследяване, а всичко трудно е любимо на реализаторите. В тази сфера няма застой, скука и еднотипност. Всичко се променя бързо, стремглаво и понякога много кардинално, а това изисква знания за актуалните тенденции на пазара и визия занапред.

Непрекъснато се обучаваме

Знанията нямат предел, когато говорим за достигане до върха в сферата на недвижимите имоти. Винаги има какво ново да се научи, а професионалните обучения в тази област са едно от любимите занимания на реализаторите от XNVD.

Обменяме опит и идеи

Като реализатор, всеки един от нас се сблъсква с множество различни казуси всеки ден – различни видове казуси, всякакви персонажи, неочаквани и различни обстоятелства. И всичко това носи нови знания, опит и идеи за бъдещата работа. Ето защо, обмяната на информация между реализаторите от XNVD е ключов приоритет в нашата компания за реализации. Тази задължителна част от нашата съвместна работа ни дава възможност да почерпим от опита на колегите и менторите ни, да получим множество идеи и съвети, които активно да използваме занапред.

Стараем се да опознаем клиентите и партньорите си

И не на последно място – нашите клиенти са нашата сила. Винаги се стремим да изградим трайни взаимоотношения с тях, за да можем да им бъдем полезни и да удовлетворим нуждите им за перфектния имот. Те са хората, които ни вдъхновяват, дават ни сила да надминем собствените си възможности и да преодолеем всички препятствия, пред които се изправяме ежедневно, докато достигнем до крайната си цел за нов дом.

XNVD – компания за реализации, в която изкачването към върха в кариерното развитие се превръща в реалност

Като екип от реализатори с огромни амбиции, ние сме компания, която е насочена към изграждането на политика на работа, която предоставя възможност за кариерно развитие и постигане на рекордни професионални резултати в областта на недвижимите имоти.

Нашата мисия е чрез опит, знания, умения и непрекъснато надграждане, да покоряваме върхове и да постигаме професионални резултати, които за редица колеги от сферата остават недостижими.

СТАНИ РЕАЛИЗАТОР

Попълни твоите данни и изпрати CV, за да бъдеш част от Х отбора, а ние ще се свържем с теб за насрочване на интервю.